Wednesday 22 November 2006

Aki olvasni akarja.....

Szia mindenki!!!


Elkezdem irni a naplomat, mert egy ideje mar keszulok ra es valahogyan papir es toll verzio nem igazan stimmel.....


Nos lassuk csak... igazabol azoknak szeretnek segitseget adni akik ugy gondoljak, hogy ideje utnak indulni es valahol mashol penzt/tapasztalatot gyujteni mint a karpatmedence......

Nekem 6 ev vilagjaras van a hatam mogott.... egyszeru matek......20 eves voltam amikor elkoltoztem es a datum 2000 marcius

Az elso megallom Torontoba vezetett ahol megszakitas nelkul eltem 4.5 evet. A miertjet nem igazan akarom leiirni de maradjunk annyiban, hogy nem volt miert haza menni.....
Errol a "haza" dologrol majd meg kesobb biztosan irni fogok.

Miutan eros kulso behatas utan ugy gondoltam, hogy ideje Budapestet jobban megnezni 2004 juniusaban visszarepultem. Hihetetlen sokk volt..... igazabol SEMMI sem valtozott. Az utak szarok es tulzsufoltak..... nincs uj metro(mert epul) es....es.... Viszont ami szerencsere nem valtozott azok a magyar lanyok. Nincs parjuk a vilagon!!!! Talalkoztam egy lanyal......szerelmes lettem es maradtam. Megprobaltam a szakmamban dolgozni de hiaba..... valahogy nem hozta azt ami elvartam.... Sok gondolkodas utan elhataroztam hogy irany Dublin.

Miutan mar eleg regen tanulom az angol nyelvet es jopar evet eltoltottem Torontoban az angol nyelv PROBLEMAKAT okozott..... :) Igazsag szerint a kiejtes.... fantasztikus amikor nem erted meg...pedig angolul beszel....:)

Dublin..... lassan 2 eve hogy itt elek es meg kell hogy jegyezemm igencsak bejott az amire szamitottam. 1 honapig dolgoztam mint londiner egy hotelben aminek elonye hogy nem kelett kajat venni.... de megoldotta a munkat. Minimal ber.... ami €1270 mostansag....

Sikerult elhelyzkedni a szakmamban (festo szeru dolog) es a mai napig ugyananal a cegnel dolgozom. Nem minimal berert.... inkabb a 3x-ert.

Irorszag mint orszag egy nagy......zold.......zold..... legelo! :) vannak olyan helyek ahol megallt az ido! Az emberek nagyon kedvesek(de eleg ketarcuak is). Anglianal 100000xer jobb! Ahoz kepest hogy a max tavolsag a ket part kozott kb 200 valahany km majdnem 4ora amig megteszed..... csodalatos tajakon persze.

folyt kov

No comments: